خط مش های بسیاری هست که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی خشک خویش را نرم و لطیف فرمائید

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:19
Rush Therkildsen

لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شما کم آب است؟ رویه های اکثری هست که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی خود را نرم و لطیف فرمائید . در بسیاری از موردها تنها با یکسری تغییر تحول کوچک در روال شغل های روزانه ای که به خواسته مراقبت از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی انجام می دهید , میتواند این مشکل را رفع کند



چه طور لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی کم آب را شستشو دهیم؟



هنگام حمام و یا این که دوش گرفتن همت کنید مورد ها زیر را رعایت کنید :

از دوش آب گرم و طولانی مقطع بپرهیزید . آب گرم لایه ی چربی روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را سریعتر از آب ولرم پاک می کند . دوش و یا این که گرمابه های طولانی مقطع در واقع باعث خشک شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شما می‌شوند . مقطع مجال دوش و یا این که خزینه روزانه ی خود را به ۵ تا ۱۰ دقیقه ( و سود از آب ولرم ) محدود فرمائید .



از یک منزه کننده ی ملایم و یا ژل همپا با مرطوب کننده ی منحصر به فرد حمام سود فرمائید . به جای به کار گیری از پاک کننده های قدرتمند , از پاک کننده های فارغ از بو , فارغ از صابون , و یا با صابون خیلی نادر منفعت فرمائید .



وقتی که هنوز بدنتان مرطوب است از مرطوب کننده ها فایده فرمائید . بعداز گرمابه و یا شستن دست و صورت , بدن و دست و شکل خود را به آرامی با بهره از حوله به گونه ای کم آب کنید که هنوز مقداری مرطوب باشد . در هنگام شستشو , مواد مرطوب کننده را به بازه زمانی ۳ تا ۵ دقیقه به کار ببرید تا این مواد تاثیر خود را بگذارند .



مرطوب کننده ی عالی چه ویژگی هایی دارد؟

برای داشتن یک مرطوب کننده ی عالی و موءثر نیازی نیست نظیر ثروتمندان دست به جیب گردید . لیبل روی مرطوب کننده را بخوانید . مواد حتمی برای یاری به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی های کم آب , شامل موارد تحت می باشد :



سرامیدها ( Ceramides ) . سرامیدها به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی کمک می نمایند تا آب را نگه داری کرده و سبب ساز التیام لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی می گردند . سرامید های تصنعی و مصنوعی می‌توانند بر روی فرنگی ترین لایه ی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شبیه مواد ارگانیک فعالیت کنند و به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی یاری کنند تا رطوبت بیشتری را محافظت کند .



Dimethicone و گلیسیرین . این مواد آب را به باطن لیپوماتیک, پروتز سینه ,پیکر تراشی کشیده و باعث میشوند آب در همانجا بماند .




اسید هیالورونیک ( Hyaluronic acid ) . مثل سرامید ها به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی امداد می کند تا لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بتواند آب را نگه داری کند .



لانولین , روغن های معدنی و وازلین ( پترولاتوم ) . این مواد باعث می گردند که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی رطوبت جذب شده در هنگام گرمابه را در خویش نگه داراست .



سعی نمایید که در روز از ضد آفتاب‌ها برای تمامی نقاط تن که در معرض تابیدن خورشید می‌باشند , استعمال کنید . ضد آفتابی را انتخاب نمائید که روی لیبل آن برای SPF عدد ۳۰ و یا این که بخش اعظم , نوشته شده باشد .



مورد ها زیر می‌تواند به نرم و لطیف شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شما یاری دهد :

در ماه هایی از فصل زمستان که هوای خارج خشک است , برای امداد به هیدراته ماندن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی از دستگاه های رطوبت ساز استفاده نمایید .



جامه هایی با الیاف ارگانیک نظیر کتان به کار گیری نمایید . پشم , الیاف تصنعی و مصنوعی و یا سایر پارچه ها می‌توانند منجر ساخت تحریک و خارش در لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شوند .



به مقدار ی کافی آب بنوشید .

مواد غذایی دربردارنده امگا - ۳ مصرف نمائید . اسید های چرب حیاتی میتوانند به محافظت چربی طبیعی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی امداد نمایند . از غذاهای سرشار از امگا - ۳ می قدرت ماهی های آب های سرد ( ماهی آزاد و ساردین ) , کتان و گردو را اسم موفقیت .



[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]