شایسته ترین غذاهای ضد چین و چروک

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:20
Rush Therkildsen

پیری پیکرتراشی و لاغری ,پروتز سینه,پیکر تراشی فرآیندی ارگانیک است که به مرور روزگار و با زخم رسیدن به سلول های اپیدرمی و جلدی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی رخداد می افتد . با بالا رفتن سن , لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی هم کهن سال میشود و این یک روند طبیعی است البته به علت عوامل محیطی , پیری زودرس شاید واقعه بیفتد .



روش های نگهداری از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی , مرکب از مواد تصنعی و مصنوعی و کرم های کاربردی موضعی می توانند برای سالم لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی مزیت داشته باشند اما عوامل رژیمی هم می‌توانند به سلامت آن مرتبط باشند .



مواد جان دار در برخی غذاها می‌توانند تحت عنوان مواد اول تشکیل داد کلاژن و ساختار پشتیبانی از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی به کار روند . چنین موادی همچنین میتوانند لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را مقابل زخم های خورشید محافظت کنند . آنتی اکسیدان موجود در میوه ها , سبزیجات و چاشنی ها میتوانند سلول های لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را از آسیب مراقبت کنند و خوردن غذاهای سرشار از ویتامین C و آمینواسید که کلاژن ساز هستند به سلامت هرچه بخش اعظم لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی امداد می کند .



با وجود اینکه آوردن این غذاها به برنامه غذایی تان تضمین نمی دهد که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان سوای چروک باقی بماند , البته می‌توانید با به کار گیری از آنها علامت ها پیری زودرس را کاهش دهید .



بهترین غذاهای ضد چین و چروک را بشناسید



توت فرنگی


براساس اطلاعات تحقیقی در سال 2007 که روی 4000 خانم انجام یافته بود , ارتقاء مصرف ویتامین C با کاهش احتمال چین و چروک و کم آبی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی یار و همدم است .



از این رو خوردن غذاهای سرشار از ویتامین C می تواند یکی از راه و روش های مناسب برای پیشگیری از چروک شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی باشد . میوه ها و سبزیجات , به طور کلی سرشار از ویتامین هستندC . برای مثال یک فنجان توت فرنگی قادر است بیش تر از 100 درصد نیاز تن , ویتامین C به ما برساند .



میل کردن یک فنجان توت فرنگی به همراه انواع دیگر میوه ها و صیفی جات می‌تواند میزان متعددی ویتامین C را برایمان فراهم نماید . در واقع , نقش ویتامین C در سنتز کلاژن نقشی اصلی برای سلامت لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی به آن بخشیده است .



کلاژن پایین لایه های لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی قرار دارد و لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را کنار هم نگه داشته و باعث سفتی آن می شود . با بالا رفتن سن , ساخت کلاژن کند می‌شود و به همین دلیل است که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی افراد سالخورده چروک و راحت می‌شود .



استدلال دیگری که ویتامین C میتواند به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی کمک کند و مانع چین و چروک آن شود , این است که جراحت وارده به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی به جهت اشعه های UV را کاهش می دهد .



میل کردن غذاهای حاوی ویتامین C و یا تناول کردن مکمل ویتامین C نمی تواند جایگزین به کارگیری از ضدآفتاب شود اما این کار می تواند یک لایه محافظتی دیگر در برابر این اشعه ها به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان بدهد .



ویتامین C همچنین یاری می نماید لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان هیدراته بماند و خشک نشود . از این رو , ویتامین C می تواند به بهبود ساختار کلاژن یاری دهد که برای پیشگیری از پیدایش چین و چروک واجب است و همچنین کمک می کند لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی , ظاهری خشک پیدا نکند .



مرکبات

در کنار توت فرنگی , مرکبات نیز منابعی بی نیاز از ویتامین C میباشند و به همین بهانه می توانیم آنان را غذاهای ضد چین و چروک در حیث بگیریم . یک پرتقال میانگین می‌تواند بیش از 100 درصد نیاز بدنتان به ویتامین C در یک روز را تامین کند . لیمو , لیموشیرین و گریپ فروت نیز سرشار از ویتامین C می باشند .



در کنار تناول کردن گریپ فروت و پرتقال یکی‌از دیگر از راه و روش های ساده دریافت ویتامین C این است که درطول روز باطن آبی که می نوشید مقداری لیمو فشار دهید .


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]