۱۲ درمان طبیعی آفتاب سوختگی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی صورت و تن

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:21
Rush Therkildsen

آفتاب سوخته شده‌اید؟ در این نوشته‌علمی از خبر نامه لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی قصد داریم شایسته ترین درمان های ارگانیک آفتاب سوختگی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را معرفی کنیم .



میدانید که قرار دریافت کردن در معرض اشعه‌ی ماوراء بنفش می‌تواند لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را سریع پیر کند و موجب سرطان لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی گردد , البته علی‌رغم نهایت تلاش شما برای نگهداری از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی با کرم‌های ضد‌آفتاب دربرابر این اشع‌ها , دچار آفتاب‌ سوختگی متورم , دردناک و خارش‌دار شده‌اید . این راه‌حل‌های خانگی که به وسیله کارشناسان در پروتز سينه زنان of Home Remedies پیشنهاد شده را برای تسکین اشتباهات ناشی از اشعه‌های روزانه امتحان نمایید .



کارشناسان :

دکتر معالج مایکل اسکرایبر

پزشک معالج توماس گوسل , RPh

پزشک فردریک هابرمن ,

دکتر نورمن لوین

پزشک معالج رودنی باسلر .




۱ . از کمپرس به کارگیری فرمایید .

پس از سوختگی , لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی ملتهب می شود . آن را با هر یک از کمپرس‌های موارد تحت خنک نمایید .



آب سرد . مایکل اسکرایبر می‌گوید , به آب سرد یا این که آب شیر یک‌سری تکه‌ یخ بیش تر نمایید . پارچه ای را در مایع فرو ببرید و روی سوختگی بکشید . هر چند دقیقه یک بار با پارچه‌ای دیگر تکرار نمائید . چندیدن بار در طول روز هر توشه به برهه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تکرار فرمائید .



استات آلومینیوم . توماس گوسل , می‌گوید در‌حالتی که خارش شدید است , مخلوطی از آب و پودر استات آلومینیوم را امتحان فرمایید . پودر استات آلومینیوم از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی در قبال بی آبی بیشتراز حد و یا این که خارش مراقبت می‌کند .



نارون کوهی . فردریک هابرمن می گوید , پارچه‌ای را با عصاره‌ی نارون کوهی مرطوب نمایید . این داروی گس باورنکردنی به عنوان مسکن و ضد التهاب شناخته شده است . اکثر وقت ها برای التیام موقت اعمال می گردد . برای التهابات خفیف‌تر , تکه‌ایی پنبه‌ی کتان را در مایع فرو برید و به‌آرامی روی آنها بکشید .



نکته هوشمندانه : در زمان کمپرس همچنین می‌توانید علیه پنکه نشسته و طولانی تر خنک گردید .



۲ . از این مواد غذایی فایده کنید .

مواد عادی موجود در آشپزخانه شایسته ترین مسکن آفتاب سوختگی می باشند .



بلغور . بلغور خشک را در پارچه‌ی توری ریخته و روی آن را بریزید . بعد از آنکه آب سرد را روی آن ریختید اذن دهید تا خیس بخورد . بلغور را بدور بیاندازید و با این مایع نقاط ملتهب را کمپرس فرمائید . هر ۲ تا ۴ ساعت انجام دهید .



شیر فارغ از چربی . یک فنجان شیر اندک چرب را با چهار فنجان آب ادغام فرمایید , سپس یکسری تکه یخ به آن طولانی تر فرمایید . برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کمپرس فرمایید , هر ۲ تا ۴ ساعت تکرار نمایید .



نشاسته ذرت . به نشاسته‌ی ذرت آب کافی بیشتر نمایید تا به صورت خمیر درآید . بعد از آن مستقیما روی محل آفتاب سوختگی قرار دهید .



کاهو . برگ‌های کاهو را در آب بلیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیانید . آبکش نمایید , آب آن را نگه داشته و اذن دهید مایع چندین ساعت در یخچال سرد شود . پنبه‌های کتانی را در مایع غوطه‌ور فرمایید و به‌آرامی روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تحریک شده فشار دهید و بمالید .



ماست . ماست را روی همه نقاطی که دچار سوختگی شده , استفاده نمائید . آن گاه با آب سرد دوش بگیرید و به‌آرامی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را خشک فرمائید .



چای کیسه‌ای . در‌صورتی‌که پلک شما سوخته است , چای کیسه‌ای که در آب سرد خیس خورده است برای معدود کردن تورم و تسکین درد امداد شایانی می‌کند . چای اسید خاصی دارد که به‌نظر می رسد درد آفتاب سوختگی را معدود میکند .


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]