۱۲ معالجه طبیعی آفتاب سوختگی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی صورت و بدن

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:22
Rush Therkildsen

. از صابون زدن اجتناب نمایید .

آن را بدتر نکنید! صابون لیپوماتیک بازو ,پروتز سینه,پیکر تراشی سوخته شده را کم آب و ملتهب می کند . به همین ترتیب , از وان کف پرهیز کنید . پزشک گوسل میگوید که درصورتی که مجبورید از صابون استعمال نمائید , از اشکال ملایم آن به کار گیری کنید و بعد آن را به‌خوبی بشویید . دوش آب سرد را می‌توان جایگزین کمپرس‌ها نمود . آنگاه به‌آرامی بدنتان را با حوله‌ی منزه خشک فرمائید . لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان را نسابید , چون طولانی تر ملتهب می شود . همینطور برای کم کردن درد , التهاب و خارش می‌توانید یکی از مورد ها تحت را بیشتر فرمایید .




سرکه . کارل کورن , میگوید که یک فنجان سرکه سپید یا این که سرکه سیب را داخل وان آب سرد خزینه بریزید . دارویی فوق‌‌العاده برای سفت کننده‌گی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی , که درد آفتاب سوختگی را تسکین می‌دهد .



کرم آوینو Aveeno . دکتر اسکرایبر می‌گوید , در صورتی در نصیب عمده‌ی از بدن در گیر آفتاب سوختگی شده‌اید , از بسته‌های مهیا فایده فرمایید یا این که نصف فنجان Aveeno Soothing Bath Treatment که از بلغور بدست می آید را به وان آب سرد اضافه کنید . برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آن غوطه‌ور شوید . Aveeno روش شناخته شده برای درمان خارش است .



لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شیرین . دکتر معالج هابرمن سفارش می‌نماید که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شیرین را به صورت سخاوتمندانه در آب ولرم بپاشید . به‌جای آنکه تن را با حوله کم آب فرمائید , اذن دهید محلول روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان کم آب شود . لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی‌شیرین کاملا غیر سمی است و درد را التیام میدهد .



۴ . این ضوابط را به خیال بسپارید .

چنانچه خاطرات آفتاب سوختگی برایتان دردناک است , با نکات نورمن لوین , خاطراتتان را تجدید نمایید .



کرم ضد آفتاب را حدود ۳۰ دقیقه پیش از آنکه خانه را کنار گذاشتن کنید روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان بزنید , حتی در‌حالتی که هوا ابری باشد . ( اشعه‌های مضر می‌توند از پوشش ابری نفوذ نماید . ) فراموش نکنید که از لب‌ , دستان و گوش‌هایتان و پشت گردنتان مراقبت می نماید . بعد از شنا کردن و یا این که تعریق شدید دوباره ضد آفتاب بزنید .



کرم ضد آفتاب با توان محافظتی دربین ۱۵ تا ۳۰ را گزینش نمائید . کرم‌های ضد آفتاب با قدرت ۱۵ تا ۹۴ % از اشعه‌های مضر خورشید و آن‌هایی که اقتدار محافظتی ۳۰ دارند تا ۹۷ % از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی مراقبت میکنند . همینطور به مواد تشکیل دهنده‌ی کرم ضد آفتاب مثل اکسید زینک , تیتانیوم دی‌اکسید و یا این که آووبنزن هم دقت فرمائید . این مواد اشعه‌های فرابنفش A و B را مسدود می نمایند .



لا ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر , زمانی که نوروفروغ خورشید زیاد قدرتمند است , از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی حفظ بیشتری فرمایید .



زمانی که شنا نمی کنید لباس‌های محافظتی به بدن فرمائید . کلاه , پارچه‌ها با بافت درهم تنیده و آستین بلند امداد می کند تا اشعه‌های خورشید در لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی نفوذ نکنند .



آفتاب سوختگی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تن

بعد از سوختگی , لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی ملتهب شده را با کمپرس‌ خنک کنید‎



۵ . لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را مرطوب نمائید .

حقیقتا به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان جراحت رسانده‌اید . مجال آن رسیده که از لوسیونتان به اندازه بسیار منفعت نمائید تا ترمیم استارت شود . رودنی باسلر , میگوید که تر کردن و یا کمپرس کردن خوب میباشند البته بخشی از درمان‌های فعلا محسوب می شوند . ولی در حالتی‌که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان را بلافاصله مرطوب نکنید , لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی خشک‌تر میشود . لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان را به آهستگی خشک فرمائید و سپس مقداری روغن مخصوص گرمابه به بدنتان بمالید و اجازه دهید جذب بدن شود سپس کرم مرطوب کننده‌ یا لوسیون بزنید .



[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]