کک مک ها از لکه های آفتاب و سن متمایز هستند

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:23
Rush Therkildsen

چندتا کک و مک روی بینی و مدل ها یا روی شانه و بازو ها , می‌تواند خیلی خاص و جالب باشد . لک و پیس ها لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را بامزه می نمایند . بعضا از خانم هایی که کک و مک دارند آنان‌را تحسین و نمایان می کنند و برخی هم ترجیح می دهند آن‌ها‌را بپوشانند . این کاملا یک تصمیم فردی است .



ولی لک و پیس واقعا چه می باشد و چطور می بایست با آن کنار آمد؟ در اینجا هر چه می بایست در باره اش بدانید به شما می‌گوییم .



کک مک ها از لکه های آفتاب و سن متمایز میباشند .

عموما مشاهده میشود که در صحبتها , لکه های لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیی و کک و مک به جای نیز استفاده میگردند , این در حالی است که ککو مک های حقیقی وواقعی که از کودکی روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بعضی وجود دارا‌هستند ماهیتی به طور کامل متفاوت از لکه های دیگر دارند .



ککو مک به جهت بالا رفتن مرحله ملانین در ملانوسایت ها به‌وجود میاید , ولی لکه های سن در سنین فراتر و بجهت تخریب لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بوسیله اشعه ی خورشید به وجود می آیند .



لکوپیس بیشتر فی مابین اشخاص با لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی های پر‌نور مرسوم خیس است .

لکوپیس میان اشخاص با لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی های واضح تر بیش تر به چشم می‌خورد .

همچنین به نظر می‌رسد داشتن موهای شفاف هم در‌این معیار اثرگذار است .



ککو مک در بین اشخاصی با لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی و مو تیره هم دیده می شود , ولی تعداد این افراد دوچندان کمتر است .



لک و پیس موروثی است

داشتن لک و پیس تصادفی نیست . آن‌ها در واقع خانوادگی هستند! برخی اشخاص برای داشتن کک و مک از نظر ژنتیکی مستعد میباشند و این پدیده عموما در خانواده آنها به چشم می خورد .



ککو مک ها می توانند کمرنگ شوند و از دربین بروند

دکتر ها میگویند لک و پیس را می شود با سود از لیزر های ساده پاک کرد . همینطور می‌شود آنان‌را با داروهای شیمیایی زیاد کمرنگ کرد و با روشن کننده های لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیی کاملا محو نمود .



میشود از ساخت کک و مک های بیش تر توقف کرد

در صورتی می خواهید جلوی اضافه شدن لک و پیس ها را بگیرید کافیست همواره از کرم ضد آفتاب به کارگیری نمائید .




لک و پیس ها را با فونداسیون های پوشاننده نپوشانید

اگر سود از دارو یا این که لیزر مورد ای وجود ندارد که تعیین میکنید میتوانید به روشی لکوپیس ها را بپوشانید . البته متخصصان آرایشی فونداسیون های پوشاننده را سفارش نمی‌کنند . به جای آن از مرطوب کننده های تیره رنگ به کار گیری کنید و کارایی کنید لک و پیس ها و لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان را از حیث رنگی یک پارچه نمایید .



داشتن لک و پیس به معنی محدود شدن ایده های آرایشی نمی‌باشد

کک و مک به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شکل بعد از آن , عمق و رنگ جالبی میدهد . افرادی که لکوپیس دارا‌هستند نباید نگران حیف کردن مورد های آرایشی باشند . رنگ محصولات آرایشی که هر کس گزینش می نماید , می بایست متناسب با رنگ و لعاب کلی رخ و موهای وی باشد . افرادی با رنگ لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی ها و کک مک های متفاوت وجود دارند و این طور وجود ندارد که یک پالت رنگی اثبات و تعریف شده برای لک و پیس وجود داشته باشد .



توجه نمائید که ضابطه طلایی آرایش و پیرایش این است که هیچ رسمی وجود ندارد .

به رنگ لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی , کک مک ها و موهای خویش دقت فرمایید و از آراستن نترسید .



لکوپیس زیباست

دو دلیل خیلی خوب برای پنهان نکردن کک و مک ها موجود است .

او‌لین این‌که هنگامی همت می کنید همگی ی آنان‌را بپوشانید , سود عموما خیلی معین و غیر طبیعی از آب در می آید . کک و مک ها هنگامی به هم اکنون خودشان رها شوند زیباترین ظاهر را دارا‌هستند .



دوم این‌که لک و پیس ها حقیقتا زیبا می باشند و ابعاد جدیدی به صورت شخص بیشتر می کنند &# لیپوماتیک بازو ;



[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]