نکاتی درباره با دستگاه اپی لیدی

چهارشنبه 3 خرداد 1396
13:11
Rush Therkildsen

به گزارش کشور ایران ناز نکاتی در رابطه با دستگاه اپی لیدی است که شما خانم های می بایست بدانید . یکی دغدغه‌های خیلی از خانم‌ها از در بین بردن موهای زائدشان است و برای این کار وسایل مختلفی هست ; از اشکال کرم‌های موبر گرفته تا ساده‌ترین روش اصلاح که فایده از تیغ است و البته برای خیلی از افراد ساخت حساسیت می نماید .

از فی مابین بردن موهای زائد با روش‌های موقتی و دائمی انجام می گردد . در روش‌‌های موقت , قسمت زایای ریشه موی از دربین نمی‌رود , به همین دلیل فولیکول آن مجدد به پرورش خویش ادامه میدهد , در حالی که با روش‌های همیشگی , نصیب زایای مو از دربین میرود . روش‌های فعلا از دربین بردن موهای زائد گونه های گوناگونی دارد و اپیلاسیون یکی از این روش‌هاست .

نکاتی درباره با دستگاه اپی لیدی

با اپیلاسیون موها از ریشه بیرون کشیده می گردند . اپی‌لیدی‌ها دستگاه‌های مکانیکی برقی می‌باشند که گیره‌های سر آن , موها را داخل رمز اپی‌لیدی می کشند و آن‌ها را از ریشه بیرون می آورند که نوعی اپیلاسیون به حساب میآید . طبیعتا این طریق مقداری دردناک نیز است , اما پس از استعمال مداوم از آن , این درد کمتر نیز میشود .

در پی بعضی از معایب و مزایای اپی‌لیدی را برای شما توضیح می‌دهیم . - استعمال از این وسیله نیز فراوان آسوده است ; آن را به برق می‌زنید و روی بخشی که گیسو دارد می‌کشید تا موها را از ریشه‌ در‌آورد . با استفاده از این دستگاه به مرور ضخامت موها کمتر و رشدش کندتر خواهد شد .

نکاتی در رابطه با دستگاه اپی لیدی

پرورش موها فی مابین ۲ تا ۴ هفته کندتر می‌شود . موهای تازه نسبت به موهای قبل نرم‌تر و نازک‌تر می‌رویند . درد آن در مقایسه با اپیلاسیون ( کندن موی با موم یا وکس ) کمتر است . دستگاه اپی‌لیدی را یک توشه تنظیم می‌کنید و میتوانید تا مدت‌ها از آن استفاده فرمایید ,

البته اصلاح با موم یا وکس به تنهایی سخت است و اگر به مرکز ها اپیلاسیون نیز بروید , می بایست هزینه‌ای بپردازید . علاوه بر ‌آن , همیشه دردست نیست . - استفاده از این دستگاه برای تصحیح موهای ضخیم دردناک است . توصیه می شود در نواحی‌ای که ممکن است کلیدی باشند ( مانند زیربغل ) به کارگیری نشود .


نکاتی درباره با دستگاه اپی لیدی

به سختی‌ می‌توان بخش‌هایی از تن مانند پشت پاها یا ران را با دستگاه اپی‌لیدی تصحیح کرد . پس از استفاده از این دستگاه , پوست ملتهب و قرمز رنگ می‌شود و در بعضا مورد ها جوش می‌زند . موها می بایست به حدی بلند باشند که دستگاه بتواند آنها را بگیرد .

هنگام فایده از این دستگاه ممکن است بعضا موها تحت پوست برود . به‌طور کلی در روش‌های اپیلاسیون به علت این‌که موها از ریشه خارج کشیده میشود , احتمال آزردگی بافت اطراف فولیکول گیسو هست و همین امر منجر حساسیت , قرمزی و التهاب فولیکول موی ( فولیکولیت ) میشود &# لیپوماتیک ;


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]