هوای کم آب , و وزش باد موجب خشکی , ترک‌خوردگی , یا جراحت شدن لب می گردد

چهارشنبه 31 خرداد 1396
11:40
Rush Therkildsen

بهترین راه پرهیز از کم آبی و ترک خوردگی لب‌ها , پیشگیری از عارضه‌هایی است که عامل پیدایش این حالت می‌باشند . متاسفانه این عارضه‌ها همه‌جا میباشند : آب و هوای سرد و بودن در معرض نور و روشنایی خورشید , هوای کم آب , و وزش باد موجب بی آبی , ترک‌خوردگی , یا این که جراحت شدن لب می‌شود . همینطور , بی آبی بدن , آلرژی‌های بینی و تنفس با دهن هم در بروز این اختلال برای لب دخیل هستند . داروهای خاصی نظیر داروهای لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی هم می توانند باعث ترک‌خوردگی لب‌ها شوند .



علاوه بر نوشیدن آب دوچندان و استعمال از دستگاه مرطوب‌کننده برای مرطوب نگه داشتن هوای خانه , این اقدامات معمولی می‌تواند از خشکی و ترک‌خوردگی لب‌های‌تان پیشگیری کند :






یکی‌از بدترین کارهایی که میتوانید برای لب‌های ترک‌خورده‌تان انجام دهید , همیشه لهجه زدن آنهاست . زمانی بزاق دهان بخار می شود , هر روغن ارگانیک که روی لب‌های شماست را پاک می‌کند . به‌جای گزیدن یا گویش زدن لب‌ها , با مرطوب کننده‌های طبیعی ضدحساسیت مثل روغن بادام , روغن کاکائو و موم , رطوبت لب‌ها را محافظت فرمائید . در صورتیکه مشکل شما , تورم لب‌های‌تان است , مرهمی از ریشه زردچوبه که یک ضدالتهاب ارگانیک است درست نمائید .



با روغن زیتون ماساژ دهید

دو یا سه توشه در طول روز لب‌های‌تان را با روغن زیتون که مرطوب کننده‌ای ضدالتهاب و حاوی آنتی‌اکسیدان است ماساژ دهید تا تورمش فروکش کرده و نرم و روان شود . لب‌های شما فورا بهبود پیدا خواهد کرد , اما چندین روزی طول می کشد تا خودش شروع به تسکین یافتن کند .



از یک تی‌بگ به کارگیری نمائید

لب‌های کنار گذاشتن خورده و خشک‌تان را با ۳۰ ثانیه فشار دادن یک تی‌بگ تر خورده که حاوی چای سیاه است میان لب‌های‌تان , قابل انعطاف و لطیف نگه دارید . پلی فنول‌های آنتی‌اکسیدان چای , به ترمیم سلول‌های مصدوم لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی یاری کرده و بازسازی سلولی را سریع‌تر می‌نماید . در‌صورتی‌که اضطراری بود , این کار را ۳ تا ۵ بار درهفته انجام دهید .



لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی مرده را بسابید

شیوه سابی کردن , یک کار خیر برای لب‌های ترک‌خورده است . یک ترفند ساده : بعد از مسواک زدن دندان‌های‌تان , با مسواک زدن لب‌ها , ازشر لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی خشک و بدنمای لب‌های‌تان رها گردید . حال , بلافاصله با یک مرطوب‌کننده خوب , از لب‌های قابل انعطاف و جدیدتان حفظ کنید &# پیکر تراشی لیپوماتیک ;


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]