نکات سفت کردن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی پس از لاغر شدن

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:11
Rush Therkildsen



اقدامات اضطراری برای محکم شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان



اما از‌آنجا‌که مراحل بازگشت لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی به وضعیت طبیعی می تواند تا دو سال ارتفاع بکشد , در اینجا اقداماتی که می توانید برای محکم شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بعداز کاهش وزن انجام دهید را ابلاغ میکنیم :



نکته شماره ۱ برای محکم شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بعد از کاهش وزن : بیش تر از حد سرعت بالا , وزن نادر نکنید



همان گونه که گفته شد , علاوه بر کاهش وزن , سن , تغذیه غیرمناسب , بی آبی تن , قرار گیری بیش تر از حد در معرض آفتاب و سیگار کشیدن کلیه میتوانند بر امکان ارتجاعی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تاثیر بگذارند . رژیم های غذایی به شدت معدود کالری و ورزش بیش تر از حد می‌توانند به سرعت عضله و چربی را از دربین ببرند و به دو واقعه بد همزمان سبب شوند . ساختار عضلانی زیرین پشتوانه که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را علیه بدن شما نگه می‌دارد , از دست می رود و همینطور چربی که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را کشیده نگه می‌دارد نیز , دیگر وجود نخواهد داشت .



نکته سریع و راحت برای آنکه بیش تر از حد سرعت بالا وزن ناچیز نکنید : کاهش ۰٫۴ تا ۰٫۹ کیلوگرم چربی در هفته را انگیزه قرار دهید و مطمئن شوید برنامه کاهش وزن شما دربرگیرنده وزنه زدن میباشد تا عضله خالص تان را از دست ندهید .




نکته شماره ۲ برای محکم شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی پس از کاهش وزن : هیدراته بمانید



به نیازهای آبرسانی بدنتان اعتنا فرمایید . آب , یک جزو اصلی برای نگهداری امکان ارتجاعی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی است . شما می بایست دست کم ۲ لیتر آب در طول روز از مواد غذایی و نوشیدنی ها , مصرف فرمائید .



نکته شماره ۳ برای محکم شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بعداز کاهش وزن : درست غذا بخورید



دو ماده ضروری که لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را گوشتالو و قابل ارتجاع نگه می دارا‌هستند , کلاژن و الاستین است . مواد غذایی غنی از پروتئین مثل پنیر کاتیج , شیر , حبوبات , توفو , لوبیا , دانه ها , آجیل و ماهی همگی اجزای آفریننده کلاژن و الاستین و همینطور چربی های اثر گذار برای کمک به سلامت نگه داشتن لیپوماتیک, پروتز سینه ,پیکر تراشی میباشند .



نکته پروتئینی سریع و راحت : برای جذب دلخواه , ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری از این منابع پروتئینی را فورا بعد از تمرین تان مصرف کنید .



نکته شماره ۴ برای سفت شدن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی بعداز کاهش وزن : از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان محافظت کنید



لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان را تغذیه کرده و از آن حفظ کنید . لایه برداری روزمره می تواند به از بین بردن سلول های مرده لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی کمک کند و گردش خون لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را ارتقا دهد . یک وان آب گرم با نمک های دریا و مواد معدنی قادر است تون لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را بهبود ببخشد . کرم های محکم کننده لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی با فرمول ها و مواد تشکیل دهنده گیاهی مانند آلوئه ورا , اسید هیالورونیک , عصاره مخمر , پروتئین سویا , ویتامین C , ویتامین E و ویتامین A می توانند به آبرسانی و ارتقا ساخت کلاژن و الاستین در لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی یاری کنند .



از مواد شوینده خشن مثل سولفات در صابون ها , شامپوها و مایع های ظرفشویی دوری کنید , قرارگیری در معرض نور و روشنایی خورشید را محدود نمایید , از اتاقک های برنزه کننده , اجتناب فرمایید و قرارگیری تان در معرض آب داغ و آغشته به کلر را محدود سازید . تمام این چیزها , قابلیت ارتجاعی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را کاهش خواهند بخشید .



نکته سریع و شل : در شرایطی‌که برای تناسب اندام تان شنا می‌کنید , از صابون و شوینده هایی به کار گیری نمایید که به صورت خاص برای از میان بردن کلر پباده سازی گردیده اند .



چه زمانی بایستی برای لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی وا رفته , آیتم جراحی را در لحاظ بگیرید



لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی , گذشته از اینکه توانایی ذاتی اش برای خویش ترمیمی کم شود , میتواند به اندازه محدودی کشیده شود . در صورتیکه شما یک بارداری ۹ ماهه داشته اید , قوی خواهید بود لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شل تان را سفت نمائید . اما در صورتی چند سال است که وزن طولانی تر را حمل میکنید , شاید یک کاندید , برای جراحی پلاستیک به خواسته سفت کردن و بالا بردن لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شل تان باشید .



این راه راه‌حل , صرفا بایستی در مورد ها شدید گزینه بهره قرار گیرد و بایستی به شما هشدار دهیم , بیمارانی که تحت این فعالیت جراحی قرار میگیرند , پس از عمل جراحی در زمانی که در اکنون سپری کردن زمان نقاهت میباشند , در واقع چربی بیشتری به دست می آورند! همانطور که تا قبل از این اشاره شد , قابلیت و امکان ارتجاعی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شما به صورت طبیعی با بالا رفتن سنتان کاهش مییابد .



هرچند شما می توانید به مسائلی نظیر از دست ندان سریع وزن , هیدراته ماندن , میل کردن مواد غذایی دلخواه و نگهداری از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان در اختیار گرفتن داشته باشید , اما هیچ کنترلی روی سن تان ندارید!



نکته پر سرعت و راحت : به جای آنکه اذن دهید سن , شما‌را مضطرب و نگران نماید , باید به جای آن , روی چیزهایی


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]