کرم ضد آفتاب یکی شایسته ترین راهها برای توقف از اشعه های مضر آفتاب است‎

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:12
Rush Therkildsen

کرم ضد آفتاب یکی‌از بهترین راهها برای توقف از اشعه های زیان آور آفتاب است . بسیاری از مردم فکر‌می‌کنند که خط مش درست مصرف کردن آن را می‌دانند , البته بد وجود ندارد به نکاتی که در اینجا بدان اشاره کرده ایم نیز اعتنا نمایید .




اکنون که فصل‌تابستان در راه و روش است و جامه هایتان کمتر شده و اکثر در معرض آفتاب قرار میگیرید , حفظ از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان اضطراری است . کرم ضد آفتاب یکی بهترین راهها برای جلوگیری از اشعه های مضر آفتاب است . اکثری از مردمان فکر میکنند که منش درست مصرف کردن آن را می دانند , البته بد وجود ندارد به نکاتی که در اینجا بدان اشاره کرده ایم هم دقت فرمایید . در‌پی باورهای نادرست مردمان را در مورد کرم های ضد آفتاب برایتان آورده ایم .



6 باور غلط راجع به کرم های ضد آفتاب



تمام کرم های ضد آفتاب مشابه بهم می باشند

کرم های ضد آفتاب SPF و UV های مختلفی با یکدیگر دارند . ولی جدا از آن ها ما دو جور کرم ضد آفتاب داریم : فیزیکی و شیمیایی . کرم های ضد آفتاب شیمیایی در لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی جذب میشوند . اکثر آن ها نظیر فیلتر کار می کنند اما همچنان برخی از UV ها را جذب کرده و به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی جراحت میرساند . به علاوه , 20 تا 30 دقیقه زمان لازم است تا این مواد شیمیایی کار نمایند .



ولی کرم های ضد آفتاب فیزیکی مانعی روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی ساخت می کنند که هیچ UV را از خود عبور نمی دهند . به علاوه این جور کرم سينه پروتز شده دی اکسید و اکسید روی است که به‌سرعت هم عمل می نمایند و دیگر شما مجبور نیستید که نیم ساعت قبلی از خروج از خانه آن را به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان بزنید . ضد آفتاب های فیزیکی آلرژی کمتری روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تولید می نمایند اما کرم های شیمیایی از این جهت که می بایست مواد آن با هم مخلوط شوند , احتمالا که التهاب ساخت کند .



شایسته ترین کرم های ضد آفتاب آنهایی می باشند که ارگانیک تشکیل‌شده شده اند

هر چند گفتیم که کرم های فیزیکی خوبتر از کرم های شیمیایی هستند البته هیچ زمان مراد ما این کمبود که هر چه کرم طبیعی تر باشد , خوب تر است . اخیرا تحقیقی انجام یافته که ثابت کرده 43 درصد از تمام کرم های ضد آفتاب نامطلوب اند که اکثرشان دربرگیرنده کرم های ارگانیک است که تنها حاوی تیتانیوم دی اکسید و اکسید روی اند . از سوی دیگر کرم های شیمیایی دربردارنده موادی چون آووبنزون , اکامسول یا این که اکسی‌بنزون می باشند که از تمام طول موج های روشنایی آفتاب خودداری می کنند . یکی همه گیرترین باورهای خطا در امر کرم های ضد آفتاب این است که کرم های شیمیایی موجب سرطان می شوند ولی این واقعیت را بایستی بدانیم که آن‌ها بهترین جور کرم ها برای مراقبت از لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی می باشند . براین اساس این شمایید که می بایست با اعتنا به مدل لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان , کرم مناسب برای خود را پیدا کنید .



کرم های ضد آفتاب از تمام اشعه های خورشید پرهیز می کنند

مردم بر این باورند که کرم های ضد آفتاب مانع از هر گونه آسیبی به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی می شوند ولی واقعیت چیز دیگری است . آن‌ها تنها بازدارنده بعضی از اشعه های خورشید میشوند . به این ترتیب در‌صورتی‌که اصلا نمی خواهید که فروغ خورشید با لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان تماسی داشته باشد , یا در معرض آفتاب قرار نگیرید یا جامه هایی دلخواه برای خودداری از اشعه های آفتاب به تن کنید .



هر چه لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی با کرم سفیدتر شود , تاثیر بیشتری دارااست

احتمالا شما نیز بر این یقین باشید که هر چه اضافه شکل را با کرم ضد آفتاب بپوشانیم طوری که تمامش سپید شود , خوب تر است البته این اعتقاد غلطی است که انجام می دهیم . سفیدی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تنها به این ادله است که شما به خوبی کرم را روی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تان نمی مالید یا از کرم فیزیکی که فقط حاوی تیتانیوم دی اکسید و اکسید روی است فایده می کنید .



ضد آفتاب ها منافظ لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را بسته و موجب لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی می شوند

این جمله را ما بارها و بارها شنیده ایم و می توانایی خاطرنشان کرد که تا حدودی هم صراحت دارد ولی خیر برای تمام کرم های ضد آفتاب مو جود در بازار . ضد آفتاب های متعددی هست که به لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی هیچ آسیبی نمی رسانند . مثلا زینک اکساید میکرونیزه را در شرایطی که به حدنصاب مصرف فرمایید , سبب به هیچ لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی و لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیی نخواهد شد .



افزون بر آن , کسانی که از داروهای ضد لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی و لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی فایده می کنند , به علت لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی حساسی که دارا هستند بیشتر در معرض سوختگی هستند , به همین دلیل


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]