می‌توانید با مواد ارگانیک کاری فرمائید که خشکی و رخنه‌ خوردگی لبتان برطرف شود‎

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:16
Rush Therkildsen

خیلی از ما با این نقص‌ رو به رو هستیم که گهگاه لب هایمان کم آب شده و ترک میخورد . بعضی از عوارض اصلی خشک شدن لب نبود ویتامین , حساسیت , خشکی , سیگار کشیدن , تشعشعات خورشید و هوای کم آب و سرد می‌باشند . تولیدات مختلفی برای معالجه کم آبی لب وجود دارا هستند البته خط مش های طبیعی هم هست که هزینه کمتری دارا‌هستند و حتی ممکن هست فیض بهتری داشته باشند . شما به راحتی می‌توانید با مواد ارگانیک که در خانه دارید کاری کنید که بی آبی و کنار گذاشتن خوردگی لبتان برطرف شود .



۱ ) شکر

شکر می تواند سلول های مرده لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را که سبب بی آبی و از فرم افتادگی لب شده اند از بین چیره شود و لب را صاف و یکپارچه نماید . شما می‌توانید با استفاده از شکر و عسل یک لایه بردار مغذی برای لبتان تنظیم فرمائید . برای این کار ۲ قاشق چایخوری شکر را با یک قاشق چایخوری عسل ادغام کنید . این محلول را روی لبتان بمالید و بگذارید یک سری دقیقه بماند . بعد با به کار گیری از انگشت , ترکیبی که روی لب مالیدید را به آرامی مالش دهید تا سلول های مرده آن را از لابه‌لا ببرند . سپس لبتان را با آب ولرم بشویید .




۲ ) عسل

عسل یکی بهترین مرطوب کننده هاست که خواص آنتی باکتریال هم دارااست . عسل یک ماده طبیعی مطلوب برای لب هاییست که کنار گذاشتن خورده و لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی شده می باشند . تنها کافیست پاره ای عسل ارگانیک را روزی چند دفعه روی لب بمالید . همینطور میتوانید ترکیبی از عسل و گلیسیرین تنظیم کرده و شب ها پیش از خواب روی لبتان بزنید تا صبح روز آنگاه لبتان نرم تر شده باشد .



۳ ) گلبرگ گل رز

گلبرگ گل رز هم یکی‌از گیاهان اثر گذار برای درمان بی آبی لب است . این گیاه نه فقط سبب میشود لبتان مرطوب بماند بلکه به زیباترشدن رنگ آن هم امداد می کند . برای این که بیشترین استفاده را از این گل ببرید خوبتر است پاره ای از این گلبرگ را شسته و در مقداری شیر بریزید تا خیس بخورد . بگذارید تعدادی ساعت بماند . بعد این گلبرگ ها را له نمایید تا حالتی خمیری به خویش بگیرند . ادغام به دست آمده را سه توشه درطول روز روی لبتان بزنید .



۴ ) روغن نارگیل

روغن نارگیل یک مرطوب کننده ارگانیک است که می تواند برای لب های خشک شده در اثر هوای کم آب و سرد مطلوب باشد . فقط کافیست پاره ای روغن نارگیل را چندبار طی روز روی لبتان بزنید تا چرب بماند . می توانید از روغن زیتون هم فایده نمائید .



۵ ) روغن کرچک

روغن کرچک یکی دیگر از مواد ارگانیک مناسب برای لب های خشک و کنار گذاشتن خورده است . این روغن را روزمره چند دفعه روی لبتان بمالید . در‌حالتی که می خواهید می توانید در کنار این ماده از مواد دیگر هم یاری بگیرید و کاری کنید لبانتان نرم خیس و یک پارچه تر شوند . برای اینکار یک قاشق چایخوری روغن کرچک , یک قاشق چایخوری گلیسیرین و یکسری قطره آب لیموی ارگانیک و جدید را با هم ترکیب کنید . محلول بدست آمده را شبها پیش از خواب روی لبها بزنید و صبح روز آن گاه آن را با پنبه تر منزه فرمائید .



این نکته را در لحاظ داشته باشید که تمامی این مورد ها را بایستی بارها انجام دهید تا بهترین سود را بگیرید و با یک یا دوبار انجام دادن , آنطور که میخواهید نتیجه نخواهید گرفت . خوب تر است یکی از این شیوه ها را انتخاب کرده و به زمان یک هفته آن را امتحان کنید و نتیجه آن را مشاهده کنید &# سينه پروتز ;



[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]