۱۲ معالجه طبیعی آفتاب سوختگی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی رخ و تن

چهارشنبه 31 خرداد 1396
13:18
Rush Therkildsen



۱۰ . مراقب تاول باشید .

تاول نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی شدید است , که بایستی به آن دقت شود . در شرایطی که تاول زدید , پس سوختگی نسبتا بدی دارید . دکتر باسلر می گوید , در‌صورتی‌که شما را اذیت می نماید و صرفا ناحیه‌ی کوچکی را پوشانده , با اعتنا آن را تخلیه کنید . البته رویه‌ی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی را بلند نکنید , در حالتی که رشته‌های دارای اهمیت عصب در تماس با هوا نباشد , احتمال دارد کم‌تر آزار می‌بینید و خطر عفونت هم کم‌تر خواهد بود . برای تخلیه‌ی مایع , مقدمه سوزن را با نگه‌داشتن روی شعله استریل کنید . بعد از آن راز تاول را رخنه‌ نمایید و اذن دهید مایع بیرون بریزد . دکتر معالج بالستر می‌گوید , در ۲۴ ساعت اول سه جايگاه این کار را انجام دهید . ولی آن‌گاه به تاول کاری نداشته باشید .




۱۱ . درباره‌ی داروهایتان بپرسید .

آیا به روشنایی اساسی هستید . درمورد اینکه می خواهید عکس بگیرید , نمی‌پرسیم . پرسش درمورد داروهای مشخصی است که حساسیت به خورشید را ارتقاء میدهد که سبب ساز به سوختگی مثل دراماتیت می شود . به‌گفته‌ی پزشک باستر , آنتی بیوتیک‌ها , آرام‌بخش‌ها و داروهای ضدقارچ می تواند , موجب عکس العمل شود . بنابراین میتوانید از گونه های خوراکی داروهای ضدبارداری , ادرارآور , دیابت و حتی ضدآفتاب‌های شامل لیپوماتیک صورت . مدام درمورد دلایل جانبی و پنهانی هر دارویی که استعمال میکنید از پزشکتان بپرسید . چه بسا گاهی غذاهای ساده نیز میتواند اثر بدی داشته باشد . او می‌گوید : دو زن جوان را می‌شناسم که کارایی می‌کردند موهایشان را با آب لیموترش درخشان کنند . آنان نمی‌دانستند که آب لیمو ترش چقدر می تواند به فروغ و روشنایی حیاتی باشد و تا وقتی که آماس های لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیی وحشتناکی در هر جایی از روی شکل و دست‌هایشان که آبلیمو روی آن ریخت دیدند , متوجه این دستور نشده بودند .



۱۲ . عاقل باشید .

غلط مشابه را دوبار تکرار نکنید . دکتر معالج اسکرایبر میگوید که , بعد از اینکه سوخته‌اید , ۳ تا ۶ ماه طول میکشد تا لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان به وضعیت ارگانیک باز گردد . هنگامی آفتاب سوخته می شوید و لایه رویی لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشیتان کنده میگردد , لیپوماتیک,پروتز سینه,پیکر تراشی تازه طولانی تر از همیشه اصلی است . بدین مفهوم که در شرایطی‌که مراقب نباشید خیلی سریع‌تر از قبلی می‌سوزید . نسبت به قرار به دست آوردن در معرض نوروروشنایی خورشید با اهمیت باشید و از خودتان با کرم ضد آفتاب , کلاه و جامه حفظ فرمائید .



نکته هوشمندانه : باز نیز می توانید اشعه‌ی ماوراء بنفش را از پنجره اخذ کنید , بدین ترتیب حتی وقتی که برنامه‌ای برای عمل در بیرون ندارید از کرم ضدآفتاب به کار گیری کنید .



چه وقت با دکتر تماس بگیرید

بعضا از سوختگی‌ها شدیدتر از آن میباشند که با تولیدات عادی داروخانه درمان شوند . دکتر باسلر می گوید , سوختگی شدید میتواند شما را خیلی اذیت نماید . در شرایطی‌که از تهوع , لرز , تب , ضعف و سستی , تاول گران قدر , ضعف همگانی , رنگ پریدگی یا این که خارش شدید سختی میبیرید با پزشکتان مشورت کنید . مطلع باشید در شرایطی‌که به نظر میرسد که سوختگی‌اتان در حال بسط است , احتمال دارد در گیر عفونت شده باشید .


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک صورت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]